LISÄÄ NOSTETTA BISNEKSEEN
MYYVÄT
VERKKOSIVUT
Yrityksen verkkosivulla voi olla monta tarkoitusta ja ne suunnitellaan aina yrityksen liiketoiminnan pohjalta asiakasnäkökulmasta.
Verkkosivut rakentavat asiakkuuksia ja synnyttävät ostopäätöksiä
Yhä useammin yritykset ostavat tuotteita ja palveluja niiltä toimittajilta, joiden verkkosivujen sisältö herättää mielenkiinnon ja houkuttaa ottamaan yhteyttä ja pyytämään lisätietoja tai tarjousta.
Verkkosivut ovat yritykselle tärkein käyntikortti ja ensivaikutelma ratkaisee kiinnostuuko asiakas tuotteistanne tai palveluistanne. Laadukas sisältö kuljettaa asiakasta aina ostopolulla eteenpäin. Ajantasainen ja informatiivinen sisältö luo uskottavuutta.
Sivuston rakenteen, sisällön ja visuaalisuuden tärkeyttä ei kannata aliarvioida, sillä ostoprosessin jossakin vaiheessa jokainen asiakas tekee tuotteeseen tai palveluun liittyviä hakuja. Yleisimmin googlaillaan heti, kun tarve on syntynyt ja aletaan kartoittaa mahdollisia toimittajia.
%
Verkkosivusto on ikioma kanavasi, jonka sisällön omistat sataprosenttisesti ja hallinnoit sitä.
%
Sivusto rakentaa uskottavuutta, luo pohjan liiketoiminnalle ja auttaa löytämään uusia asiakkaita.
%
Verkkosivusto on viestintäkanava ja mielenkiintoisien päivitysten avulla ylläpidät asiakassuhteita.
Usein verkkosivuprojektin aikana raikastamme yrityksen ilmettä siten, että hyödynnämme verkkoa brändin rakentamisessa parhaalla mahdollisella tavalla. Verkkosivujen toiminnallisuuden lisäksi visuaalinen ilme vaikuttaa paljon siihen, kauanko sivustolla viihdytään.
- Selkeällä brändillä poistetaan myynnin esteitä.
- Hyvin suunniteltu visuaalisointi painaa yrityksen asiakkaan mieleen
- Hyvä visualisointi kirkastaa viestin ja rakentaa luottamusta
Töitämme
Verkkosivusto uusiksi mutkattomasti

Tekniikka
Teemme WordPress ja Divi Visual Builder -verkkosivuja, sillä se on kustannustehokasta, päivittäminen on helppoa ja toiminnallisuutta voi joustavasti lisätä sivustolle asetettujen toiveiden kasvaessa. Lisäosia käytämme tarpeen mukaan.

Rakenne
Sivuston rakenteen suunnittelussa otamme huomioon organisaation toiminnan luonteen ja sivuston tehtävän. Palvelulliset, markkinoinnilliset, myynnilliset ja tiedottavat sivut poikkeavat toisistaan.

Sisältö
Sisällön – tekstit, kuvat, grafiikka, videot – suunnittelemme yhteistyössä asiakkaan kanssa. Teemme rohkeasti ehdotuksia ja muokkaamme sisällön yhdessä sopivaan muotoon.

Löydettävyys
Sivustouudistus mahdollistaa aina hakukoneoptimoinnin, jolla parannetaan palveluiden ja tuotteiden löydettävyyttä. Teemme metakuvaukset ja asennamme Google Analyticsin. Uusi sivusto autttaa tekemään tuloksellista digimarkkinointia.