LISÄÄ NOSTETTA BISNEKSEEN

MYYVÄT
VERKKOSIVUT

 

Yrityksen verkkosivulla voi olla monta tarkoitusta ja ne suunnitellaan aina yrityksen liiketoiminnan pohjalta asiakasnäkökulmasta.

Verkkosivut rakentavat asiakkuuksia ja synnyttävät ostopäätöksiä

Yhä useammin yritykset ostavat tuotteita ja palveluja niiltä toimittajilta, joiden verkkosivujen sisältö herättää mielenkiinnon ja houkuttaa ottamaan yhteyttä ja pyytämään lisätietoja tai tarjousta.

Verkkosivut ovat yritykselle tärkein käyntikortti ja ensivaikutelma ratkaisee kiinnostuuko asiakas tuotteistanne tai palveluistanne. Laadukas sisältö kuljettaa asiakasta aina ostopolulla eteenpäin. Ajantasainen ja informatiivinen sisältö luo uskottavuutta.

Sivuston rakenteen, sisällön ja visuaalisuuden tärkeyttä ei kannata aliarvioida, sillä ostoprosessin jossakin vaiheessa jokainen asiakas tekee tuotteeseen tai palveluun liittyviä hakuja. Yleisimmin googlaillaan heti, kun tarve on syntynyt ja aletaan kartoittaa mahdollisia toimittajia.

%

Verkkosivusto on ikioma kanavasi, jonka sisällön omistat sataprosenttisesti ja hallinnoit sitä.

%

Sivusto rakentaa uskottavuutta, luo pohjan liiketoiminnalle ja auttaa löytämään uusia asiakkaita.

%

Verkkosivusto on viestintäkanava ja mielenkiintoisien päivitysten avulla ylläpidät asiakassuhteita.

Usein verkkosivuprojektin aikana raikastamme yrityksen ilmettä siten, että hyödynnämme verkkoa brändin rakentamisessa parhaalla mahdollisella tavalla. Verkkosivujen toiminnallisuuden lisäksi visuaalinen ilme vaikuttaa paljon siihen, kauanko sivustolla viihdytään.

  • Selkeällä brändillä poistetaan myynnin esteitä.
  • Hyvin suunniteltu visuaalisointi painaa yrityksen asiakkaan mieleen
  • Hyvä visualisointi kirkastaa viestin ja rakentaa luottamusta

Töitämme

 

Plussa Suomi

Plussa Suomi

Raikastimme Plussa Suomen brändin ja toteutimme hiilijälki.fi -ländärin leikkisän asiallisesti. Plussa Suomi haluaa tarjota PK-yrityksille parasta mahdollista energia-alan osaamista ja palvelua.

Brändi Mukawalle - liiketoiminnan muotoilusta yrityksen tarina ja visuaalinen ilme
Sivusto AsuntoSatamalle
Konsulttiverkko

Konsulttiverkko

Uudistimme Konsulttiverkon brändi-ilmeen ja suunnittelimme sekä toteutimme uudet verkkosivut, jotka kuvaavat vahvasti kasvavan yrityksen palvelut selkeästi ja myyvästi.

Brändi Mukawalle - liiketoiminnan muotoilusta yrityksen tarina ja visuaalinen ilme
Sivusto AsuntoSatamalle
Aroma Sense

Aroma Sense

Rakensimme Aroma Sensen verkkokaupalle uuden tyylin, sivustorakentaan ja ilmeen, joka vahvistaa brändiä. Samalla loimme sivustolle tilaa kampanjoille, joita asiakas promoaa muissa medioissa.

Brändi Mukawalle - liiketoiminnan muotoilusta yrityksen tarina ja visuaalinen ilme
Sivusto AsuntoSatamalle
Itäväylän Hammaslääkärit

Itäväylän Hammaslääkärit

Digimarkkinoinnin aloitus teki sivustouudistuksen ajankohtaiseksi Itäväylän Hammaskääkärille. Loimme sisältörakenteen, suunnittelimme sivuston ja samalla päivitimme brändin.

Brändi Mukawalle - liiketoiminnan muotoilusta yrityksen tarina ja visuaalinen ilme
Sivusto AsuntoSatamalle
Nexaros

Nexaros

Suunnittelimme Nexarokselle brändi-ilmeen logosta alkaen. Konseptoimme ja visualisoimme Nexaroksen sivuston yhdessä asiakkaan kanssa.

Brändi Mukawalle - liiketoiminnan muotoilusta yrityksen tarina ja visuaalinen ilme
Sivusto AsuntoSatamalle
Miljoonapuuta

Miljoonapuuta

Suunnittelimme ja ideoimme yhdessä asiakkaan kanssa Miljoonapuuta-kampanjan ja suunnittelimme sekä toteutimme sivuston verkkokauppoineen.

Brändi Mukawalle - liiketoiminnan muotoilusta yrityksen tarina ja visuaalinen ilme
Sivusto AsuntoSatamalle
Miljoonapuuta

JeTy Oy

Suunnittelimme ja ideoimme yhdessä asiakkaan kanssa verkkosivuston.

Brändi Mukawalle - liiketoiminnan muotoilusta yrityksen tarina ja visuaalinen ilme
Sivusto AsuntoSatamalle
previous arrow
next arrow
Shadow

Verkkosivusto uusiksi mutkattomasti

 

Tekniikka

Teemme WordPress ja Divi Visual Builder -verkkosivuja, sillä se on kustannustehokasta, päivittäminen on helppoa ja toiminnallisuutta voi joustavasti lisätä sivustolle asetettujen toiveiden kasvaessa. Lisäosia käytämme tarpeen mukaan.

 

Rakenne

Sivuston rakenteen suunnittelussa otamme huomioon organisaation toiminnan luonteen ja sivuston tehtävän. Palvelulliset, markkinoinnilliset, myynnilliset ja tiedottavat sivut poikkeavat toisistaan.

Sisältö

Sisällön – tekstit, kuvat, grafiikka, videot – suunnittelemme yhteistyössä asiakkaan kanssa. Teemme rohkeasti ehdotuksia ja muokkaamme sisällön yhdessä sopivaan muotoon.

Löydettävyys

Sivustouudistus mahdollistaa aina hakukoneoptimoinnin, jolla parannetaan palveluiden ja tuotteiden löydettävyyttä. Teemme metakuvaukset ja asennamme Google Analyticsin. Uusi sivusto autttaa tekemään tuloksellista digimarkkinointia.